Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Femeia mereu creatoare

Cred ca atunci cand am cules acel mar primordial, am fost fascinate de frumusetea lui si de atunci tot incercam sa aducem frumosul in toate.
De la tesaturi pana la pictura, nici un domeniu nu a scapat de amprenta noastra. Fie ca am brodat, am cantat, am desenat, am gatit bucate sau ne-am decorat casa, nici un moment nu am renuntat sa creem totul cat mai estetic cu putinta. Poate aceasta este cauza asocierii care se face intre noi si frumusete! Nu suntem noi cele care am fost numite ''sexul frumos''? Nu este nici pe departe un compliment, ci o realitate incontestabila.
Suntem frumoase pentru ca suntem mame, pentru ca suntem sotii, pentru ca suntem niste artiste (in sensul bun al cuvantului) in cea ce facem. Bucura-te in fiecare moment ca esti femeie si nu uita, fi creativa!
http://www.feminis.ro/bloguri/karelia123/lumea-gandurilor/cand-cad-eu-pe-ganduri-2029

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu